.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كمك 315ميلياردي خيران مدرسه ساز مازندراني

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: خیرین مدرسه ساز مازندرانی در چهار سال گذشته، هزار و 976 کلاس درس تحویل دستگاه تعلیم و تربیت مازندران دادند.

علی نبییان در مجمع خیرین مدرسه ساز مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری افزود: تشکل مردمی خیرین مدرسه ساز فعالیت خود را از سال 77 آغاز کرده و نخستین سال این بزرگواران 770 میلیون تومان به جشنواره اول کمک کردند.

وی خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز مازندرانی میزان کمک های مالی خود را در سال 88 به رقمی معادل 315 میلیارد ریال افزایش دادند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با اشاره به اینکه تاکنون 11 جشنواره خیرین مدرسه ساز در مازندران برگزار شده است تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز استان همچنین 133 میلیارد تومان برای توسعه فضاهای آموزشی و تجهیزات مدرسه به آموزش و پرورش مازندران کمک کردند.

نبییان با بیان اینکه 361 پروژه آموزشی تربیتی طی سال های 84 تا 88 توسط خیرین مدرسه ساز مازندران در قالب هزار و 976 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شده است یادآور شد: برای ایجاد این طرح ها 102 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز کشور سال گذشته در مازندران افزود: دوازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز مازندران 23 اردیبهشت ماه 89 در مجتمع رفاهی ناجا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه فرهنگ مشارکت مردمی طی پنج سال بالغ بر 70 جشنواره استانی و شهرستانی برگزار شده است اظهار داشت: خیرین مازندران علاوه بر ساخت و ساز در اداره مدارس به صورت هیئت امنایی نیز مشارکت دارند.

به گفته نبییان، هم اکنون 28 منطقه از 32 منطقه آموزش و پرورش مازندران دارای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.